Canadian online pharmacy

Кому слід подати декларацію з податку на прибуток за три квартали 2017 року

Декларацію з податку на прибуток підприємств повинні подавати платники податку на прибуток підприємств з доходом за минулий рік понад 20 млн. гривень.

Подати декларацію за три квартали 2017 року також слід підприємствам, які ліквідуються у третьому кварталі 2017 року.

Крім зазначених вище, за підсумками трьох кварталів 2017 року слід відзвітувати підприємствам, які з четвертого кварталу перейшли на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Також платникам єдиного податку слід подавати декларацію з податку на прибуток поквартально у разі виплати дивідендів та сплати авансових внесків з податку на прибуток. При цьому в декларації слід заповнити рядок 20АВ і додаток АВ, де відобразити суму сплачених авансових внесків у разі виплати дивідендів у звітному періоді.

У разі переходу зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування з четвертого кварталу звітувати слід за підсумками 2017 року.

Подати декларацію з податку на прибуток за три квартали 2017 року необхідно не пізніше 09 листопада 2017 року, а сплатити податок на прибуток – не пізніше 17 листопада 2017 року.

Платники податку на прибуток повинні подати разом з відповідною податковою декларацією квартальну фінансову звітність, яка є її невід’ємною частиною.

Єдиний внесок у разі якщо працівник частину місяця перебував у відпустці без збереження заробітної плати

Кам’янка-Бузьке відділення Червоноградської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області інформує, що Державна фіскальна служба України в листі від 03.10.2017 р. N 16871/5/99-99-13-02-01-16 «Щодо розгляду звернення» роз’яснила порядок застосування норм Закону України від 8 липня 2010 року N 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон N 2464), якщо працівник частину місяця перебував у відпустці без збереження заробітної плати.

Відповідно до абзацу другого пункту 5 статті 8 Закону N 2464 у разі якщо база нарахування єдиного внеску (за основним місцем роботи) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску.

Обмеження щодо застосування цієї норми зазначено у пункті 8 розділу III Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 р. N 449.

Отже, якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) у працівника, який перебував у відпустці без збереження заробітної плати, то застосовуються норми частини 5 статті 8 Закону N 2464.

Як виправити помилку у Звіті з єдиного внеску за попередні періоди

Порядок виправлення помилок передбачено в розділі V Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. N 435 (далі – Порядок).

У разі виявлення помилки, допущеної в попередніх звітних періодах, страхувальник може здійснити самостійне виправлення такої помилки у поточному Звіті із застосуванням кодів типу нарахувань, передбачених пунктом 9 розділу IV Порядку (пункт 5 розділу V Порядку).

Крім цього, у пункті 9 розділу IV Порядку зазначено, зокрема, що внесення від’ємних значень сум нарахованої заробітної плати (доходу) допускається лише:

при відображенні сум перерахунків заробітку (доходу), що пов’язані з уточненням кількості відпрацьованого часу у зв’язку з відпусткою, тимчасовою непрацездатністю, та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, нарахованих у попередніх періодах;

при відображенні сторнованих сум відпускних та допомоги з тимчасової непрацездатності, допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

Роз’яснення з цього приводу надано Державною фіскальною службою України в листі від 03.10.2017 р. N 16871/5/99-99-13-02-01-16 «Щодо розгляду звернення».

Набрав чинності Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій

Наказом Міністерства фінансів України від 27.09.2017 №811 затверджено Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій (далі – Наказ №811). Наказ опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 03.11.2017 №86 та з дати опублікування – 03 листопада 2017 року набрав чинності.

Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій, розроблений відповідно до підпункту 192.1.5 пункту 192.1 статті 192 розділу I та пункту 52.6 статті 52 глави 3 розділу II Податкового кодексу України, визначає процедуру надання Міністерством фінансів України (далі – Мінфін України) узагальнюючих податкових консультацій.

Зокрема, Порядком визначено, що узагальнюючі податкові консультації надаються:

за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків;

у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Узагальнюючі податкові консультації затверджуються наказом Міністерства фінансів України та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінфіну України протягом п’яти календарних днів з дня їх надання.

Узагальнюючі податкові консультації не є нормативно-правовими актами.

Як у Звіті з єдиного соціального внеску відобразити індексацію за попередні періоди

Кам’янка-Бузьке відділення Червоноградської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області інформує, що Державна фіскальна служба України в своєму листі від 03.10.2017 р. N 16871/5/99-99-13-02-01-16 «Щодо розгляду звернення» роз’яснила порядок відображення у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (далі – Звіт) індексації за попередні періоди.

Процедуру нарахування і сплати єдиного внеску визначено Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 р. N 449 (далі – Інструкція).

Правила формування та подання звіту з єдиного внеску встановлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. N 435 (далі – Порядок).

Відповідно до частини другої статті 9 Закону України від 8 липня 2010 року N 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон N 2464) та підпункту 1 пункту 3 розділу IV Інструкції обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону N 2464 нараховується єдиний внесок.

Абзацом першим пункту 9 розділу IV Порядку передбачено, що таблиця 6 додатка 4 до Порядку призначена для формування страхувальником у розрізі кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу) у звітному місяці.

Якщо працівнику в поточному місяці здійснено нарахування індексації за попередні періоди, вказане нарахування єдиного внеску здійснюється у місяці його фактичного нарахування (поточному) без віднесення до відповідних місяців, за які проведено таке нарахування.

Термін сплати податку на нерухоме майно завершується

Нагадуємо платникам податків, що термін сплати податку на нерухоме майно по повідомленнях, отриманих власниками нерухомості протягом серпня-вересня для більшості платників завершується 30 листопада 2017 року.

Якщо громадянин не погоджується із зазначеною в повідомленні про сплату цього податку сумою, він може її узгодити у територіальному органі ДФС за місцем проживання, надавши копії документів на нерухоме майно. На підставі проведеної звірки контролюючий орган, у разі виявлення підстав, скасує попереднє та сформує нове податкове повідомлення-рішення.

Рекомендуємо власникам об’єктів нерухомого майна – житлових будинків площею понад 120 кв.м., квартир площею понад 60 кв.м., або об’єктів нежитлової нерухомості, які на сьогодні не отримали повідомлення про сплату податку також звернутися до територіального органу ДФС.

Несплата чи несвоєчасна сплата отриманих повідомлень рішень є підставою для нарахування штрафних санкцій. Але цього можна уникнути своєчасно виконавши чи узгодивши свої податкові зобов’язання.